A nádfedeles házikó és Pálköve

Pálköve ékszerdoboz legjobb helyén, pont a stranddal szemben áll a Nádfedeles házikó. A strand, vízpart 23 méterre van tőlünk.

Panorámás balatoni kilátásunk van, a kellemes hangulatú ház vastag falai hűsítenek a melegben.

Vendégház, panzió vagyunk, mert fogadjuk, ellátjuk vendégeinket, akiknek örülünk, ha nálunk szállnak meg, vagy töltik el a hetüket, hétvégéjüket. Nemcsak szállást, hanem bőséges reggelit és vacsorát is adunk. Visszatérő vendégeink nagy része családok, baráti társaságok, céges csapatok, mert itt elférünk sokan kényelmesen, együtt tud lenni akár 8-10 család is. Emellett amolyan bázis lettünk a környékre igyekvőknek, ahonnan bármerre el lehet indulni, legyen az Kővágóörs, Kapolcs, Badacsony, Kékkút, Révfülöp, Köveskál, lovaglás, bortúra, szórakozás, mind itt van közel. Segítünk a programszervezésben is, persze csak a jó bort, finom konyhát és jó programokat ajánljuk-de itt csak azok vannak ugye. Elsősorban saját konyhánkat ajánljuk, helyben sütött pékárúval, bőséges reggelivel, bogrács/grillvacsorával.

Családi, baráti nyaralás, biciklis megálló, céges hétvégék, esküvők, csoportok-tábor, programok ideális helyszine!

Van egy jól felszerelt nagy konyhánk is egy nagy közös étkezővel. Itt készítjük a finom bőséges reggelit friss zöldségekkel, helyben sütött pékárúval, kávéval, teával, kakaóval…

Szobáink:

Van 2 db jól felszerelet 4 (5) ágyas apartmanunk, ahol konyha, fürdőszoba (kád is van), tévé, franciaágy+2 külön égy+két kanapé+szekrények találhatók. Ideális családnak, kisebb csapatnak. 4-6 fő kényelmesen elfér, vannak pótágyaink és gyerekágyaink is.

Vannak 5, 4, 3 és 2 ágyas szobáink, melyek szintén teljesen felszereltek, fürdőszoba, tv, szekrény, csak konyhájuk nincs. Ezek az emeleten találhatók, mindegyikük külön bejáratú. Ideális, ha mulatozás után kell beosonni a szobába, hogy a szülők ne ébredjenek fel.

Az udvaron bográcsozunk

Az udvaron bográcsozunk, pihenünk, süthetünk, sütkérezhetünk, gitározhatunk, borozgathatunk (Istvándy Pincészet borai). Persze a nádtetőre vigyázni kell, nyílt tüzet nem tudunk rakni. Csak a másik Apartmanháznál, ahol van kerti sütögető, grillkonyha.

Közért 300 méterre van tőlünk, kb. 10 perc sétára a balatonrendesi vasútállomással szemben, vasárnap is nyitva, minden kapható frissen.

A ház mellett van az autóparkoló, ami pont elegendő telt ház esetén is.

Hűvösebb napokon jó kis kártyaparti és társasjátékok várják a pihenni vágyókat.

Van egy nagy szabad rétünk is a Házikó mellett, amit fák ölelnek, így a kíváncsi szemek elől rejtve marad, itt lehet csoportos programokat, sütögetést, stb. szervezni.

Az új Apartmanházunkban

Az új Apartmanházunkban pedig 4 db nagy belső galériás apartman található, plusz egy lakójurta, mindegyik saját fürdőszobás, jól felszerelt konyhával. Mellette két jurta közösségi tér, gyerekjátékok, és sütögető, bográcsozó, kerti konyha, trambulin.